Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

mannagryn

Philip är fortfarande uppe, kände så dåligt samvete för att jag inte alls hunnit med honom idag känns det som. Det har varit mycket med Nova, vi var uppe och lekte på hennes rum. Hon var naken och kissade på sig (på golvet) 2 ggr men hon ska ju tränas =) Philip var nere och spelade och Micke låg och var sjuk i sovrummet. Nu ligger M och N där uppe och Phille käkar mannagrynsgröt, något han längtat efter. Vi har inte haft det hemma på länge. Perfekt för honom på kvällen, han behöver ett extra mellanmål tycker jag. Glömde handla snabbkaffe!! Hur jag nu kunde göra det eftersom det var i stort sett det enda jag verkligen behövde....Jaja, får ladda vanliga kaffekokaren redan ikväll *spara tid* Diskmaskinsrengöraren är igång nu, ska bli intressant att se hur första disken blir sen! Fick handdiska massa nu precis. I hate it!!

Snart ska jag sova men nu är det lill Philles tur =)


Kommentarer
Postat av: Evelina

det är perfekt så länge barnen gillar gröt :-) lätt & nyttigt.

ha en bra dag! kram

2009-06-10 @ 12:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback