Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Snart till jobb

Snart sticker jag till jobb. Städat hela huset + tvättat ännu en maskin. Det tar ju aldrig slut. Inte för att jag trodde det ;-) Ska ta med min bok till jobb, hoppas det blir en lugn kväll men man vet aldrig. Sov till 10.30 gjorde jag idag så 10.5 timmar fick jag ihop. Najs =) Imorgon blir det lugnt, ingen skola, inget dagis och vi är båda lediga! Skönt =) Ser fram emot att Philip ska vara hos oss närsta helg. Var 4-5 veckor sedan sist.

Lillnova är så söt i sina nya jeansshorts =) Under har hon rosa grå randiga strumpbyxor med dödskallar på och givetvis hello kitty t-shiten ;-) Micke och Nova har precis fikat ute på gräsmattan.

See U tomorrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback