Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vår diskmaskin

Bra rubrik va?! Haha! Men vår diskmaskin gör inte sitt jobb längre. Trodde det var salt som saknades men det verkar vara rengöring ;-) Så det ska jag testa när kidsen lagt sig. Sån man skruvar i och kör i tom maskin. Micke är sjuk och har varit hemma med Nova. Alla tre lyckades somna i 2 timmar innan. Skönt för dem men lagom kul för mig som är astrött efter jobb och bara vill slappa. Missförstå inte mig men det finns en viss charm att "leva ensam". Kommer ihåg när Philip var hos sin pappa varannan vecka och jag kom hem efter jobb till en tom lägenhet (trist iofs) så skönt att bara ha sig själv att tänka på =) Dream on nu ;-) Det är bara för jag är så trött. Jobbade kväll igår och morgon idag, ännu en morgon imorgon...

Här sitter jag och barnen och äter choklad, på en tisdag ;-) Jaja! Det är ju gott.

Ang det här med komplex så vet jag att det bästa är att acceptera läget men det känns som att efter 10 resp 7 år har jag försökt. Och att Micke skiter i vilket, det vet jag =) Fast jag önskar att jag oxå kunde göra det. Vi snackade om att jag kan göra tuttarna först men det blir ju dels billigare och enklare att göra allt på samma gång. Plus att det är inte alla som har sån tur att de förblir oförändrade om man sen blir gravid och ammar. Sådana I-lands problem jag har. Men å andra sidan så är problem olika stora för olika människor och det som är ett problem för en är inte det för en annan.

Vill ni veta en rolig sak? Vi får inom kort tillbaka på skatten, hela 22.000 kr! Oväntat att få dem nu men det löser vår semesterkassa =) Vi ska lätt fixa till våra badrum här hemma oxå. Dock inte helkakla osv, det räcker liksom inte pengarna till ;-)

Nä om man skulle försöka tvätta av lillan här och sen blir det en liten lekstund uppe sen isäng.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du inte tog illa upp av förra kommentaren:( Det var inte alls meningen. Det är inte alla som får oförändrade bröst efter en graviditet, men dom kan tydligen lägga implantaten på så vis att det kan bli ganska så oförändrat om man skulle bli gravid. Som på mig. I vilket fall som, så är det en "god investering" :) Även om man inte flashar dom så mår man bra :)

2009-06-10 @ 07:13:36
URL: http://mijasblogg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Mia: nej absolut inte =) Jag tror bara jag är en "sån" som förändras kroppsligt väldigt mkt av en graviditet. Just mina bröst växer ca 3-4 stl och frågan är om det blir bra efteråt om man har fixat dem. En tip topp renovering sen haha.

2009-06-10 @ 18:55:13
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback