Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Varmt!

Nu råder lugnet. Igår somnade inte Nova förrän efter 22 (!) När vi la oss, helt slut efter att ha nattat henne i några timmar. Ikväll somnade hon lite över sju =) Jag fick en hel timme med Philip. Vi käkade choklad och pratade om allt möjligt. Det är så mysigt att ha tid för bara honom, det måste vi prioritera mer av. Det är mycket Nova annars. Men så är hon yngst och duktigt mer krävande ;-) Inga utbrott idag men så hämtades de kl 16 på dagis/fritids. Sen bar det av hemåt, fram med pool och en kaffe med grannen/förskollärare på Novas dagis. (ja, jag säger dagis och inte förskola men jag säger inte fröken utan förskollärare ;-)) Stackaren har fått diskbråck =( Hennes yngsta och mina två badade i vår minimala pool =)

Sen blev det mat, lasagne (ej hemmagjord...trött) och sallad. Micke kom hem ca 18.30. Efter nattning av Nova gick jag ut och städade bilen, tog av klädslarna till barnens bilstolar så nu är de tvättade och ska torka. Ska ju till en arbetskamrat imorgon och med i bilen ska fyra barnmorskor från avdelningen åka. Det kommer bli trevligt =)  Bilen var grymt grusig och smulig av kex. Tänkte att det är bäst de inte får fel bild av mig ;-) Jag är ordentlig överallt men INTE i min bil hahaha. Så var det ändå dags att tvätta bilstolarna.

Snart är det läggdags för mig. Köpte en bok på ÖB igår, Mias systrar. Inte ny direkt men jag har inte läst den.

Vilket skönt väder det varit idag, vi satt ute och åt på middagsrasten och sen här hemma var det oxå jättevarmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback