Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lördag

Nu sover Nova och Micke är hos David för att hjälpa honom lite med renoveringen av deras uterum. Var hos Nada imorse kl 9 sen tänkte jag kolla in nya Entré men hittade ingen parkering så struntade i det. Inget jag inte sett förr typ. Blev NovaLund istället. Köpte medel till blonda slongor som jag ska sysselsätta mig md senare samt ett svart långt linne på Vila.

Tänkte ta en långpromenad men den får vänta till Micke kommer hem. Nu ska jag vila när Nova gör det. Natten var inte jätterolig. Nova skrek ganska mycket inatt och ville upp i vår säng. Imorse bara låg hon bredvid mig (!) Jaja första natten, får se hur det blir inatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback