Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Hemma

Då har vi kommit hem från jobb, skola och dagis. Micke slutar nu 16.30 så han väntas oxå hem snart. Nova har redan hunnit ner i badet, jag sitter här på toastolen med datorn i knät och Philip kollar på tv. Vilken familj vi är ;-)

Det verkar bli riktigt blåsigt ute, redan börjat ordentligt. Hörde att de tydligen lovat både det ena och det andra i väderprognoserna. Ja, vi ska ingenstans ikväll. Blir att vara hemma. Vill lägga mig tidigt ikväll. Både igår och i förrgår blev det ca 23.30. Kanske normal tid för många men jag är en (kvälls) trött människa + att jag går upp 5.20. Har dock snoozat till halv sex = ännu mer stress. Men jag har det bra på morgonen, bara mig själv att klä och göra iordning ;-)

Nu ska jag passa på att läsa bloggar + ta en vända in på FL och BDB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback