Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ny vagn

Då kom vi hem sent idag efter att ha hämtat nya (begagnade) vagnen i Viken. Den är från -06 sa de men det står 0511 på den men de köpte den säkert -06. De har haft en extra sittdyna i så den är helt i nyskick på sittdelen men armstöden och grendelaren är i lite sämre skick. Hoppas få bort det med vanish eller liknande. Sen finns det regnskydd, fotsack óch den extra sittdynan med. Prutade 100 kr haha. Men det blev väl typ bensinpengarna. Nu har Nova käkat gröt och ska läggas alldeles strax. Jag med för den delen, är såå trött.

Funderade på det här med jobb. Missförstå mig rätt, jag trivs jättebra på jobb. Kanonkollegor, roligt och givande jobb etc MEN idag och vissa andra dagar var det bara FÖR mycket =( Man kan inte vara på 3-4 ställen samtidigt. Sååå om det blir så att jag inte får vara kvar är det inte världens katastrof även om jag såklart vill vara kvar =)

Imorgon blir det gräs på rulle köp och. Micke jobbar nu och ska jobba kväll imorgon med. På söndag ska Phille hämtas kl 14 på ett kalas här i byn. Annars har vi inga planer, kanske badhuset med Nova eller båda barnen.

Min morgon:

Kaffe är ett MÅSTE på morgonen!



Morgontrött eller vad?!



Mot Värnhem:




Nya vrålåket:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback