Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kvällsjobb

Philip hjälpte till med maten igår:



Nova provsmakade lite korv:



Korvstroganoff med ris:



Dags att slinga igen?



Jag tycker alltid att håret växer extra snabbt när man t ex slingat eller färgat. Iofs har jag nästan aldrig haft in naturliga hårfärg, mer än på utväxten då ;-) Den är typ mellan-mörkblond. Nog snart dags för slingorna igen. Ska göra samma som förra gången, med hätta från H&M.

Klockan 11 ska Nova lämnas på dagis och jag kör till jobb 13.30. Ska vara ute i god tid idag eftersom det är EXTREMT svårt att hitta parkering =( Ibland cirkulerar man runt en kvart, en kvart man INTE har! Micke körde nyss till jobb och jag lämnade Philip i skolan 8.30. Synd att jag inte träffar barnen så mkt när jag jobbar kväll annars trivs jag bäst med att jobba kväll. Ingen morgonstress. Det hade varit kanon om jag kunde lämnat Philip 11 som förr när han gick på dagis men nu är han ju en stor kille.

Vi på jobb ska ha brännbollsturnering 28 maj. Förra året vann Neonatal. Förlossningen ska oxå vara med tror jag. Tänkte ta med Philip och ev lämna Nova hos farmor eller fastrarna om de kan, måste fråga. Det är en torsdagkväll så Micke jobbar ju.

När Nova är lämnad ska jag ta ett varv här hemma med dammsugaren + tömma diskmaskinen.

Vi planerar Aq-va-kul till helgen. Philip ska ju vara hos oss =)) Micke ska jobba lörd på skate-o-rama. Ja nåt skate-grejs ;-)

See U later.


Kommentarer
Postat av: alex

halloj =)



haha vi käkade också korv stroganoff med ris igår =)..hihihi



KRAMAR =)

2009-05-12 @ 20:24:45
URL: http://alexandrajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback