Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vagn

Verkar ha hittat en köpare till vagnen, eller de hittade mig rättare sagt =) "Synd" vi behöver en vagn imorgon annars kunde de hämtat den då men då har vi ingen annan. Har hittat en svart/rosa  scooter för 1000 kr. Hade samma färg på city crossen innan så det kanske blir tråkigt men å andra sidan är den ju ROSA!! Sen finns det grå/röda med och de är jättefina men jag och rött? Nja. På en tröja, absolut men en vagn som man använder så mkt är tveksamt. Haha jag o mina vagnar...Mmm MINA, inte ens mina barn. I´m sick. Bäst jag lägger mig. Godnattis!

Kommentarer
Postat av: Pilla

Haha, ja inte lätt det där med vagnar och färger :)

Det är ju mode med vagnar med ;)

kram

2009-05-21 @ 21:09:24
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback