Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

inställt barnkalas

Ja de Philip bjudit från klassen + 2 andra boys kommer inte imorgon. Vi har bokat om till nästa lörd den 5/12. Anledning är att vi alla utom Philip egentligen varit lite småkassa den senaste veckan. Mest Nova och minst jag skulle jag tro, eller ja det verkar så. Så det känns bättre att avvakta en vecka. Philip blev såklart jätteledsen när jag berättade men sem så sa jag att det blir ju 3 kalas istället för 2 och då sken han upp en del ;-)

Efter jag hämtat honom i skolan stack vi ut på willys, handlade mat samt ordnade lås och ljus till cykeln. Han är rolig Philip för man kan hansdla utan att han bryr sig. Nu satt han kvar i bilen när jag gick in sen blev det en sak på willys med som han inte heller såg =)

Mamma, syster och moster kommer imorgon kl 14 iaf. Känns mer lagom.

Nu ska jag hoppa i säng, skönt en fredag. Jag har fan varit igång så ryggen värker. Städat hela huset, tvättat imorse samt storhandlat och lagat mat och diskat efter det etc etc. Jävla husa är man....

Over And Out.

Kommentarer
Postat av: Michael

To wish Philip a Happy Birthday for tomorrow. Ask him to have a very good day and to eat lots of sweeties!!!!! also to enjoy his little party with his friends.

lots of love to you all Michael/Mophar

2009-11-27 @ 23:36:04
Postat av: jenny ståhl

nä det får jag eg inte, men de vet ju inte hur jag jobbar...så de va där 9-14 bara så jag kunde fixa lite. annars har ja de hemma när jag e ledig så klart, träffar de ju knappt...

Vi har oxå kalas nsta helg. på funhouse på lördagen & hemma på söndagen. Min sessa blir ju 5 år på torsdag=)

2009-11-28 @ 08:45:58
URL: http://jennysthl.blogg.se/
Postat av: Evelina

GRATTIS PHILIp!!!! Kramar

2009-11-28 @ 20:59:41
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback