Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

weekly update

Tror jag ska börja uppdatera en gång i veckan istället, pallar fan inte oftare. Jag är så trött så trött och SOVA står högst på prio listan när jag har tid över/egentid. Lägger mig ca 19-20 varje kväll tillsammans med Nova så ja ni kan ju räkna ut att jag inte sitter vid datorn så mkt längre och gör jag det så slösurfar jag mest, dvs skriver ej blogg.

Börjat på Kirurgen och det känns ok nu efter en vecka där. Alla är jättetrevliga och snälla MEN allt är nytt och man känner sig så jävla tafatt/handfallen. Så det är i början antar jag. Det gäller att vara positiv och se till att lära sig så mkt som möjligt. Tycker redan jag kommit in i en del rutiner så det är bara skoj.

Vad mer? Inskrivning imorgon och KUB test på fredag. Micke har halk-körning på tisdag och hade bokat in alla lektioner han kunde så bl a innebär det att han ska köra imorgon på inskrivningstiden. Vi ska ringa och höra om vi kan komma tidigare annars går jag själv. Det är ju inte så att jag inte gjort det förr ;-) + att jag mest ska lägga fram mina önskemål mm. Men givetvis ska vi göra allt för att M ska kunna hänga med. Sen står kvällsjobb på schemat imorgon.

Jobbat morgon hela helgen så ska bli najs att lägga sig mucho tidigt ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Amélie

Happy to have some news , and some good one =D

Good to know the job with the surgeon is going ok even if you prefer to work with babies.

Try to rest a maximum , and feel relax as much as possible.

Love and miss you all.

Kisses to everybody xxxx

2009-10-19 @ 09:17:40
Postat av: jane

Vad är KUB- test? Nupp test vet jag vad det är..

2009-10-19 @ 20:55:17
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jane: KUB test är Kombinerat Ultraljud och Blodprov. Man får lämna blodprov ca en vecka innan själva ultraljudet. Man får ett "säkrare" svar. kram

2009-10-20 @ 07:58:28
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: jane

Säkrare svar på vad? Som nupp fast med blodprov eller?

2009-10-20 @ 16:11:46
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jane: Ja ett mer tillförlitligt svar så att säga.Ja det är som nupp (ul) fast med blodprov och det är då det kallas kub istället.

2009-10-21 @ 18:57:13
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback