Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jag lever...

...knappt. Är så IN I BOMBEN trött. Jo jag vet, man är trött när man är gravid. Att (tvingas) jobba så här mycket när man är (gravid)trött är inte mänskligt men men det är "bara" nu i sept. Jag hoppas hoppas jag får ett av jobben jag sökt här hemma så jag slipper gå till inf.klin. Pallar ej pendla mer, det suger röv. Tycker jag. Jobbade 15 tim i förrgår och 8,5 igår och idag. Hallå ja, man behöver ej vara gravid för att bli trött av det. Imorgon är jag ledig sen kör jag 8,5 lörd och sönd. Nästa vecka innehåller 55 timmars jobb samt 2 dagars ledigt. *hjälp*

Jaja skit i det nu. En annan sak, jag e hungrig heeeela tiden....Vafan jag skulle ju inte bli fet denna gången =( Eller hungrig e jag inte men 30-60 min efter jag ätit får jag det välbekanta suget i magen som skriker till mig att äta nåt. Vikt idag: 63,8 kg (start 60 kg) Ja men jag försöker ändå inte att bry mig, ska ju operera mig sen men vill ändå komma i form och bli normal relativt snabbt efteråt. Verkar nice iaf, jag vet inte hur det känns ;-)

Nu orkar jag ej skriva mer, ska in på FL (www.familjeliv.se)

Kommentarer
Postat av: Pilla

usch ja, den där tröttheten är inte att leka med. skönt att du inte mår illa iaf, jag slapp också det med Eddie :)

kram kram

2009-09-11 @ 12:01:38
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback