Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

bm update

Sista BM besöket då =)

15 april, v 37+2

Vikt: 86 kg (+26)
SF-mått: 33
Bltr: 110/80
Fosterläge: Huvud, fixerat
Fosterljud: 150

Allt annat var bra, han sparkade jättemycket på bm:s hand när hon lyssnade på hjärtat ;-) Japp en vilding, det har jag sagt hela tiden! Då har jag gått upp lika mycket under hela graviditeten med Philip. Tror jag hinner gå upp 1 kg till så +27 kg ca. Ville få reda på mitt hb värde men det tyckte hon var onödigt. Jaha...Jag får ju veta det på inskrivningen ändå. Tycker SF måttet är lite litet? Men orolig är jag inte, nu i slutet sjunker ju magen och då brukar måttet stå stilla.

Allt känns bra med snittet och så. Jag är totalt lugn och helt övertygad om att detta är rätt och kommer gå bra.


Kommentarer
Postat av: Angela

Fick inte heller reda på hb men sist låg det på 133...

2010-04-15 @ 22:27:40
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Angela: Det är ju ett jättebra värde =) Var det vid förra besöket? Kram

2010-04-16 @ 07:34:17
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback