Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

morgon

5 timmars sömn ca. Känns inte som om det kommer räcka hela dagen. Nova får inte sova middag idag så ska vi nog kunna lägga oss i skaplig tid. Igår la vi oss kl 22 (!) Alldeles för sent för mig. Sen började hon hosta oxå efter nån timme så jag vaknade till. Var sen vaken till Micke kom hem vid 00.30. Låg och vred och vände mig från 01-02 typ oxå upp kl 7....Det man inte dör av gör en starkare eller hur var det nu?! Jg tänkte rätt mkt på vår stora dag på måndag. Jag vet i detalj vad som kommer hända, ändå har jag mkt tankar och funderingar. Jag vet ju t o m hur nästan alla lokaler i hela KK-huset ser ut. Känner mig trygg med att ha valt Malmö (tillhör Lund)

Idag är det veckohandling på willys. Novas gymnastik innan dess. Måste säga till idag att vi inte kommer på uppvisningen imorgon, känns som vi har tillräckligt att tänka på. Jag sa till Philip att vi satsar på nästa gång istället. Vi ska nog ta och göra gipsmagen idag oxå så Nova kan vara med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback