Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Flitiga

Nu har Nova och jag varit duktiga och städat bilen. Alltså man kan inte tro det är samma person som bor här och som äger bilen. Min bil brukar mestadels se ut som en soptipp. Kan bero på att det är en sån liten yta och jag kör för det mesta själv med barnen så allt liksom bara hamnar där. Man orkar inte ta in det utan låter det ligga tills nästa gång och nästa gång ;-) Känner någon igen det? Nu är det iaf städat, dammsuget, putsat och fixat. Rutorna är tvättade med fönsterputs som frös under tiden. Det är kallt ute. Ny spolarvätska är påfylld. MÅSTE kolla upp och boka service. Skulle gjorts innan vintern. Hoppas det inte är för sent och att bilen tagit för mycket skada. Olja har jag fyllt på men sen kan jag inte så mycket själv.

Skulle vilja tvätta bilen oxå men det är alldeles för kallt. Inuti är klädseln lite fläckig, jäkla ungar. Okej, kanske inte bara dom ;-) Syns mycket mer nu utan all skit på sätena haha.

Nova och Micke har gottebord. Usch jag äcklas av godis, chips, ostbollar (eller vad det heter) och popcorn. Blivit för mycket av det nu på sistone. Bläää. Vill ha vår så jag kan gå ner i vikt efter att lillebror kommit ut. SKÖÖÖÖNT =) Snart ska jag in i badet sen blir det sängen. Upp i ottan igen imorgon. Ingen vila, ingen ro.


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej Rebecka!! Ska du o Micke ha en liten till :) Grattis!!!



Hoppas allt är väl med er alla! Kram Mona

2010-01-03 @ 12:59:17
Postat av: Becca

Mona: Tack =) Ja, det stämmer! En pojke =) Hur är det med dig? Här e de bara bra! Kram

2010-01-03 @ 16:59:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Jane

Dom där ostbollarna är förödisksa ;)

2010-01-04 @ 14:09:51
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Becca

Jane: Nja jag e inte mkt för sånt men CHOKLAD, give me =))

2010-01-04 @ 17:34:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Theodoroda

I like your website alot...its lots of fun...

2011-02-15 @ 16:30:34
URL: http://theodoroda.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback