Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Imorgon är det dop =)

Vad trevligt man kan ha ensam med lite vin och en hel massa att göra ;-)

Ikväll har jag har:

*gjort barnen iordning för kvällen
*nattat barnen
*kokt ägg
*hackat ägg
*hackat gurka
*skivat gurka
*rullat ost
*rullat skinka
*rullat rostbiff
*tagit fram räkor som ska tina
*dekorerat bord
*slängt sopor
*röjt upp i köket och övriga huset

Jag ska:

*ut och röka ;-)
*knyta en ljusblå rosett och sy fast på klänningen
*duscha
*bära upp Elliot
*sova

Tack sis för hjälpen idag! Haft att göra med 2 smörgåstårtor samtidigt som man försöker hålla koll på barnen. Micke har gjort tårtan vi ska ha till kaffet + Trelleborgare. Har ni ej smakat dessa kakor så GÖR DET!! Sjukt goda. Man kan inte bara äta en men äter man mer än ca 4-5 st mår man illa. Inga bantar-kakor (palla banta liksom)

Ska ut och röka som skrivet och fortsätta innan jag lägger mig =)

Imorgon är det dags =) Lille Elliot, redan dop!

PS Novis var lättnattad även ikväll =) Kanske är det på väg att vända. Vågar ej hoppas men gör det ändå ♥

Kommentarer
Postat av: Angela

Är han döpt nu? :-) Grattis!

2010-07-26 @ 15:21:45
URL: http://beautyblogger.blogg.se/
Postat av: rebecca

japp =) Elliot Dexter Michael Pettersson =)

2010-07-26 @ 19:29:06
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback