Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

saker o ting

Nu har Elliot somnat, hängt tvätt och får väl ta och tömma diskmaskinen innan jag lägger mig. Har x antal flaskor att diska oxå, nackdelen med att inte helamma men men. Trivs riktigt bra med att amma och ge flaska och framför allt trivs Elliot med det =)

Imorgon ska vi få en gratis sofftvätt ;-) Reklamgrej. Jag säger bara en sak: Han kommer få jobba HÅRT för vår soffa är skitt haha! Micke ska sen till tandläkaren vid 14. När han kommer tillbaka ska jag ut och köpa lite till dopet, dukar och lite sånt.

Vet ej om jag ska beställa en doptårta eller göra själv. Vill ha en fototårta (samma foto som på dopkortet) men det är ju sååå dyrt och det är frakten som är dyr. Störigt.

Dopkortet



Storasyster & Lillebror



Snyggt. Eller inte.




Kommentarer
Postat av: Robban

Så söt bild på Nova & Elliot...

Alldeles underbar!



Oj, vad vi längtar efter att få träffa er

och det sviiider att vi inte kan vara med på

dopet!



Jag hoppas vi kan arrangera någon familje-get-together när vi kommer tillbaks från Estland...

kanske första helgen i augusti??

2010-07-14 @ 11:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback