Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bastian 2 år =)

Stort Grattis till lille Bastian som blev 2 år idag =))




Idag har vi haft besök av Sara och Claes + barn. Vi hade mycket trevligt och barnen lekte fint. De har oxå 3 barn, eller precis som oss så har Sara ett barn sedan innan och sen två gemensamma barn. Vi käkade pizza, mucho gott. Jag bör ej äta sådant ju. Vägde mig hos Evelina igår. Nu kommer jag ej ihåg om det var 73 eller 74 vågen stod på. Hmm, tror det var 74. Vi säger det så jag inte blir besviken när jag väger mig i veckan. Tänkte passa på när det är bvc besök. Isf är det 16 kg kvar. Jag tänkte ju som så att de första 2 mån gör jag inget speciellt. Iom snittet delvis men även för att man orkar ju inte så mkt. Jag är fortfarande en matautomat varannan timme om nätterna och på dagarna, ja lycka till att vila då ;-)

Imorgon börjar Micke jobba och det är med blandade känslor för min del. Det går nog bra (?) Planering är A och O och kontrollfreak som jag är så ska det nog fixa sig. We´ll see. Men bli inte oroliga om jag inte bloggar flera ggr om dagen, jag har antagligen fullt upp ;-) Jag är lite "rädd" för Nova ibland. Hon är en himla stark tjej och envis som synden. Mycket lik mig på så sätt och det är väl där vi krockar många gånger. Dåligt tålamod har vi oxå, för tillfället iaf för min del pga sömnbrist. Det ska bli så roligt att se hur hon blie som lite äldre. Philip och Elliot oxå såklart men just med Nova eftersom hon har en väldigt stark personlighet just när det gäller envisheten. Men man SKA vara envis tycker jag. Herregud, man måste ju få som man vill ;-) *GIRLPOWER*

Vi var hemma hos Evelina med familj igår på middag och TACK gumman ♥ Det var jättetrevligt och ni hade lagat så god middag åt oss =)

Nu ska jag snabbt spåna på lunch för imorgon sen blir det sängen (ja soffan) och unga mödrar (what else liksom...hehe)

Micke har målat konturerna på hello kittyn på Novas rum. Skitcoolt! Ska visa er imorgon. Nu går jag INTE in där eftersom HON SOVER I SIN SÄNG I SITT RUM (!!!) Micke hade iofs spenderat sängen tillsammans med henne i denna 90 säng. MEN det är ett framsteg. Nu ska vi bara fortsätta. Jag har en liten tv med inbyggd dvd på G till henne. Philip har en sådan oxå som har haft sedan han var ca 3 år. Bra skit!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Unni

TACK! Ska visa Bastian när han kommer hem sen... :)

2010-06-14 @ 09:38:00
URL: http://dunsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback