Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Besök på jobb mm

Idag kom jag då äntligen iväg till jobb för att hälsa på och lämna chokladkakan som svärmor bakat =) Den var mycket uppskattad så tusen tack ♥

Idag har regnet verkligen pissat ner så jag ville inte köra in till Malmö själv, leta parkering och sen gå i regnet med vagnen (har ett klyddigt regnskydd, måste ordna nytt...) så Micke och Nova hängde med, sen tog de en tur på Triangeln.

När vi kom hem var jag sen till skolan, snabbt hämta Philip och vidare till willys. Köpte Lemolac istället för vanlig Babysemp 1. Ammar ju mestadels och det funkar fint men eftersom det kan vara skönt att vara mer än mamma ibland och jag är ju mamma till tre stycken så är flaska ett bra alternativ. Elliot verkar dock ha lite magknip emellanåt så därför testar vi nu Lemolac istället, den ska vara snällare mot magen.

Igår var det Backakarnevalen på Kirseberg som alla år =) Mycket trevligt och TUR med vädret =) Så soligt och varmt! Träffade Mickes familj, Sanna, Johan och Alfie, Gunnel, min mamma kom dit, Robban var ju där såklart och höll i trådarna och sen kom Riina oxå dit =) När vi kom hem från karnevalen städade jag hela huset (fast jag verkligen inte pallade!) Philip hjälpte mig där uppe så han tjänade 20 kr. (Inte bara på sitt rum alltså)

Nu ska jag läsa min nya Vi Föräldrar tidning. Unga mödrar tar jag imorgon och tv:n ska jag stänga av ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback