Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Dopinbjudan



Lite bilder =)

Nu ska jag beställa inbjudningskort till dopet OM jag hittar några riktigt snygga. Tänkte ju göra själv men det blir aldrig av och nu en månad innan ska de skickas ut.

Micke var iväg på center syd tror jag innan idag med alla 3 och jag var ensam hemma för första gången på 2 månader! Det var hur skönt som helst. Jag gick raka vägen upp och la mig. Hann sova i ca 30 min på den 1½ timmen de var iväg. Det hann även ringa på dörren en gång oxå kom det ett sms ;-) Det gjorde jättemycket för jag är inte så dödstrött som jag annars brukar vara.


Kommentarer
Postat av: Amélie

Grattis på fôdelsedagen !!! Happy birthday !! Joyeux anniversaire ! 22 years old ... (and a bit more ;)) Have a fantastic day !!Miss you all. Love from France. Amélie.

2010-06-24 @ 08:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback