Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

...

Idag känner jag mig som världens sämsta mamma, typ. Jag känner mig verkligen misslyckad och en som bara tjatar och skäller på mina barn =( Under nästan hela ikea-besöket hade Nova VÄRLDENS utbrott. Eller, hon har haft större och längre men just så bland folk är det värre tycker jag. Det var nog inte EN ENDA som inte stirrade så jag trodde ögonen skulle trilla ut. Viskade gjorde dom oxå ch flera tycken kom fram för att kolla hur det var med henne eller försöka få henne på andra tankar. (Jovisst, som om det skulle gå...) De måste ha trott jag var helt värdelös, ja ungefär som jag känner mig nu. Usch vilken dag.

Lämnade in vagnen på babyland sen för omriktning, den drar snett åt vänster den med....Förhoppningsvis gör de det gratis =)

Tack Ebba för idag, sorry att vi inte kunde gå i så lugn och ro...

Kommentarer
Postat av: Linda *Heilys mamma*

Ibland känner man sig misslyckad när man får skälla och tjata hela tiden.

Har läst flera ggr om Novas utbrott (!??)

Är det att hon skriker?

Läst nångång att hon haft det på natten med...hoppas det är nåt som försvinner snart för er allas skull:-)

kram

2010-06-30 @ 21:47:26
Postat av: rebecca

Linda: Ja eller hur, ibland har man bara ett allmänt tjatigt sätt. Bråka inte, ta det lugnt, kan ni sluta skrika, tyst, puttas inte, ät med besticken osv osv....;-) Ja nattetid har det lugnat sig och inatt sov hon sin FÖRSTA natt i eget rum i egen säng!!!!! Hon tåler inte ett nej, har en MYCKET stark vilja och då tänder hon till direkt. Hon skriker, är mer eller mindre okontaktbar, ligger ner till slut o spänner hela kroppen. Ibland går det över på 5 min ibland tar det en timme (!) Ja jag hoppas oxå det går över snart, vi hade ju hoppats tills Elliot föddes men bättre sent än aldrig =) kramar

2010-07-01 @ 09:32:32
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Pilla

ååh jobbigt med folk som glor.... och hur kan man lägga sig i, det fattar jag inte heller!

kämpa på, hoppas hon lugnar ner sig snart.

kramar

2010-07-01 @ 21:44:18
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Linda *Heilys mamma*

Usch vad tråkigt....men ja sånt brukar ju släppa såsmåningom men klart jobbigt när man ska härda ut de:-)

Ja allt de där känner man ju igen...tjatandet som får en själv att tröttna på sig själv:P

2010-07-01 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback