Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag...

...har jag och barnen bara varit hemma. De har mest varit ute i trädgården/på gården och lekt =) Vädret har varit lika underbart som igår! Det är så härligt =) Skönt att få lite färg oxå. Inte så man lägger sig i bikini direkt haha men ändå. Nova hade dock ett ca 45 min utbrott idag som var mindre skoj =( Ute i trädgården och det gick inte att avbryta heller. Sen var det ett till när jag skulle duscha av henne, då fick hon gå upp där uppe och skrika av sig. Hon bet sig i tungan där hon redan bitit sig innan och då gick utbrottet över. När vi tvättat av henne och så sa hon förlåt snabbt och vi blev vänner igen. Det krävs mycket tålamod att vara förälder, det visste jag sedan Philip var liten men detta är i en helt egen kategori!! Det vi inte dör av gör oss starkare. Jag tänker det MÅNGA gånger per dag vill jag lova. Imorgon drar jag med mig min flock hem till syrran på en heldag i solen (förhoppningsvis) med alla hennes djur dvs 2 hundar, 2 kattungar och en skock hönor =)

TW partyt blev lyckat igår =) Tack mina vänner för att ni ville komma och beställa så mycket =) Snart kommer jag hålla mitt eget party (hjälp haha) Och tack snälla sis som hjälpte mig slinga håret OCH baka muffins till mina gäster =)



Kommentarer
Postat av: Tuss

Härliga foton på barnen. Nova har ju så mysig hår... sött, sött, sött! :) Kram

2010-06-19 @ 12:54:32
URL: http://maravilhosas.blogg.se/
Postat av: rebecca

Tack så mkt =) Ja det är jättefint men inte så långt som damen önskar, därav "extensions" ;-) Kram

2010-06-19 @ 20:49:17
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Robban

Så häärligt somrigt!!!



Man längtar ju efter att få krama om dina solstrålar... :)

2010-06-20 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback