Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Midsommarfirande

Igår var vi hemma hos Claes, Sara, Astrid och Hilding på grillat =) Mycket trevligt och mycket gott =) Tjejerna röjde runt ordentligt och hade jätteskoj. Det är kul att de kommer så bra överens =) Vi var inte hemma förrän 22.30! Tack för en trevlig kväll =) ♥



Tidigare igår



Idag



Var och fikade med Philip och Elliot igår på Espresso House NovaLund =) Det blev en snabb kaffe, negerboll/MER på stående fot eftersom jag hade E i bärselen =) Vi kom dit 20 min innan stängning men vi hann det vi skulle OCH en runda inom BR där Philip valde en liten sak =) Sen åkte vi till lekplatsen i Furulund. (samma som Nova är på här på bilderna ovan) Jag fotade honom med min mobil och där har jag massor av bilder. Måste lägga över dem till datorn snart. Efter lekstunden körde jag honom till hans pappa. Philip ringde precis och sa att han tappat ännu en tand, nr 5 =) Saknar honom, som vanligt!

♥ Grattis Alex som fyller år imorgon!  ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback