Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Iväg

Nu drar vi snart till min syrra och barnens moster =) Hoppas solen tittar fram lika mycket som igår. Ska bara packa ner lite grejer som behövs för en heldag borta.

Jag sov i min egen säng inatt och vilken skillnad! Aldrig mer soffan ;-) Visst, man hör ju de andra barnen mer och de hostar ju ofta och har sig. Micke sov inne hos Nova inatt, hennes hosta flög på henne vid 23 tiden.

Igår bokade jag dop så den 25 juli på eftermiddagen blir det. Samma kyrka som med Nova, dock ej samma präst. Mycket vigslar nu på sommarenn så hon var nog rätt busy. Lokalen här hemma är oxå bokad så nu ska injudningarna ut. Japp, det är jag som håller i trådarna när det gäller dopet. Jag får bestämma det mesta, ja allt typ. Det enda jag egentligen inte bestämt är Elliots andranamn som är Dexter Michael =)

Nä packa var det sen in med alla kidsen i bilen så kör vi mot Ystad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback