Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Long time no see

Inte skrivit på länge men inte orkat. Det är fullt upp som 3 barns mamma ;-) Speciellt när alla 3 är hemma nu på sommarlovet. Betydligt lugnare när Philip var i skolan. Det är ju inte han som är mest krävande men de bråkar en hel massa och det är aldrig lugnt typ. Alltid något de inte kan komma överens om. Lite trist men det är övergående får jag hoppas.

Elliot växer och har sig. Sover lite längre perioder på nätterna 2-4 timmar så det är skönt =) Han äter MYCKET och kommer snabbt bli stor.

Köpt nya vagnar ;-) På blocket så de är ju begagnade. En Brio Nova till Elliot i svart för 600 kr och en Brio Race i svart och lite rött till Nova som även Elliot kan ha sen för 500 kr. Bilder kommer när allt är tvättat och kalrt.

Syskonvagnen sålde jag igår. Någon som söker en smidig vagn då är Elliots Akta Graco Quattro Tour Sport till salu för 2000 kr. Kompispris kan tillämpas givetvis ;-) Har även en sulky (den allra enklaste utan sufflett) till salu för 200 kr.

Igår var min första kväll ensam hemma med alla 3 för Micke var på grillkväll med jobb eller hur det nu var. Mmm de gick ju men mer var det inte.

Imorgon blir jag 22 igen =) Eller har det redan gått 7 år sedan dess ;-)

Grattis Tessi som blir hela 28 år idag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback