Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Midsommarafton =)

Små grodorna, små grodorna....Haha ;-) Nej vi kommer troligtvis inte dansa runt någon midsommarstång idag. Vi är ganska trötta eftersom stackars Elliot har haft ännu en jobbig natt med täppt näsa. Nu måste det snart ge med sig så vi kan komma in i någon slags rutin. Tyckte precis han började sova längre nattpass när denna förkylningen började. Typiskt.

Jag var först lite tveksam till om jag och Elliot skulle följa med till Sara och Claes ikväll pga hur natten varit och att det kanske blir bäst för honom att vara hemma. Men jag tror vi åker med iallafall, får se hur han mår när han vaknar. Han är glad i övrigt men blir ju ledsen när det är svårt att andas genom näsan, lillplutten! Vi får sådana härliga leenden av honom så man bara smälter! Han visar riktigt hela tandköttet, sååå gulligt ♥

Tvättat en maskin här inne och bokat tvättstugan kl 12. Lika bra då alla mina få kläder jag har som passar nu är smutsiga. Man blir ju nerkräkt eller kissad på dagligen. Glamouröst liv va?! ;-) Tänkte då att det är lika bra att ta all tvätt så skippar vi tvättiden imorgon.

Philip är uppe och spelar och ska till sin pappa runt 16. Frågade om han ville ha något att äta (ville bara ha fil innan) "Ja du kan skicka upp något!" Vaddå inne i spelet ;-) Tänkte se om vi inte kunde hitta på något innan dess. Han vill åka och fika men jag är osäker på om något är öppet idag. Annars hade vi kunnat ta en promenad lite senare med Elliot i vagnen. Inte varit ute och kört än, bara inomhus och han gillar den. Men ligga i famnen är ju allra bäst =)

Micke och Nova är i Furulund på lekplatsen där. Barnen höll på med pärlplattor innan och det tog nog mindre än 1 minut så var det bråk. Likaså vid datorn. *suck* Vill ju att de ska ha roligt tillsammans, är ju lite därför man vill ha fler barn. De ska ha nytta av varandra. Trodde åldersskillnaden på nästan 5 år skulle göra att de inte bråkar så mycket. Vad fel jag hade! Visst, när de blir äldre kommer de kanske inte bråka så mycket men just nu är de inne i en period med MYCKET bråkande. Ni som har två barn eller fler, bråkar de oxå mycket? Vad har ni för åldersskillnad?

Vill UTOMLANDS!! Så härligt men riktig sol och värme! Kanske att vi kommer iväg om 3 år. Då är Philip 10½ år, Nova 6 år och Elliot 3 år. Det BORDE ju gå eller vad tror ni??

La in en hel del på tradera för en stund sedan. Sånt jag tror kan gå åt där inne. La in vagnen oxå, man kan ju hoppas =) Elliots två KATVIG bodys är uppe i 87 kr =)

Elliot käkar nu mer än en flaska (250 ml) ersättning per dag. Jag ammar ju fortfarande mycket tycker jag men inte lika mycket som med de andra. Mest när jag känner att det behövs eller när jag känner att han vill det. Det ÄR ju lite skillnad på bröst och flaska om de en gång ammat.

Slappe idag =)



Valde denna underbara bild till dopinbjudan! Finaste Elliot 30 timmar gammal ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

5,5 ar mellan mig o brorsan o du vet ju som vi slog ihjal varandra! Tror de blir mer brak ju mer alderskillnad man har...o nu nar vi e "gamla" pratar vi knappt alls. Har noll gemensamt. Synd men such is life...

2010-06-25 @ 15:14:22
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej =) Det är 5 o 7år mellan mig o mina systar o f*n vad vi har bråkat men nu är vi (nästan)aldrig osams...Våra barn är 13, 7 , 6 o 2år o visst bråkar dom ibland men i det stora hela har dom kul ihop :) ..Ja vi va utomlands i år o det funkade bra så ni fixar det oxå. Ha en skön midsommar..Kram

2010-06-25 @ 15:23:11
URL: http://metrobloggen.se/Dedes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback