Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

skor

Idag har jag, Elliot och Nova varit och shoppat skor i Malmö. Jag var först iväg på NovaLund och kikade efter kläder till mig men jag hittade inget oxå blev jag mest stressad av att gå utan barnen, eller mest Elliot då. Så konstig man är, man vill ju helst gå själv såklart men jag skyndar mig alltid när jag är iväg på egen hand. Vill inte han ska vara otröstlig, vilket han ofta är utan mig. Eller inte helt otröstlig men skrikig. Barn skriker, så är det och det vet jag men ja...ändå. Det gick bra att ha honom i bärselen iaf fast att Nova var på ett helt annat håll ;-) Vi var på skopunkten, ta 3 betala för 2. Me like =) Nu har de även ta 2 och få 50% rabatt. Det blev sandaler till mig, Nova och Philip. Nova ville egentligen ha svarta för då likande de mer de jag köpte men de fanns inte i hennes storlek. Hon tog med dom upp när hon gick och la sig så nog var de poppis =) Philips ska vi byta i helgen för han har inte stl 31 utan 32. Växer snabbt gör han!




Imorgon är det skolavslutning, Philip slutar ettan! Min lille kille börjar bli stor och snabbt går det. Tittar på Elliot och tycker inte det var så längesen han var sådär liten...*nostalgi*

Lilleman nu precis



Mitt ärr, drygt 4 mån efter olyckan



Elliots byrå med kläder har flyttat till hallen. Lite jobbigt och trångt under trappan ;-)



Stolt storasyrra =)



Nu är tvätten klar, ska hänga innan Elliot vaknar och sen är det unga mödrar mohaha ;-)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback