Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Today

Haft en underbar dag på stranden =) Visst, lite stress, bråk och gnäll men det får man ju räkna med ;-) Nova badade mest av alla! Såklart =) Philip badade lite och mormor med, Elliot och jag doppade bara fötterna =) Vi stannade 3 timmar sen var alla helt slut! Elliot kom inte riktigt till ro utan var vaken mycket, nästan bara i skuggan såklart.

Nu på kvällen åkte jag och Ebba till NovaLund helt barnfria (hon har oxå 3 barn) för lite shopping. Jag köpte enbart till barnen, lättast =) En klänning och ett linne till Nova, en kortärmad skjorta till Philip och två sparkdräkter med korta ben till Elliot =)

Tyvärr inga bilder, svårt att agera fotograf idag ;-)

Imorgon blir det förhoppningsvis Karlslundsparken med Ebba och hennes barn. Hoppas på samma kanonväder =)

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback