Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tupperware & BVC

Det är vad som står på schemat idag. Kl 11 ska jag, Nova och Elliot ara i Veberöd på introduktion. Har ju inte sålt tupperware innan. Var ju i Veberöd i förra veckan när jag köpte bärselen så jag hittar. Sen vid 14 ska vi till BVC med Elliot. Ska bli spännande att se hur stor han blivit. Äta, DET kan han =)

Micke och Philip begav sig iväg till Tosselilla vid halv åtta imorse. Sent blev det igår så alla är trötta idag. Hoppas iaf Philip kan sova lite i bussen (tror de åker buss dit)

Nu ska jag göra mig lite klar här hemma, passa på för Elliot sover och Nova bläddrar i Philips babyalbum =)

Btw så bara älskar hon att kolla på filmen från när hon föddes hehe.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Allt bra här. Idag ska jag iväg på en spa-förmiddag med några andra mammor, Mary Kay, aldrig varit på något sånt så det kan ju vara mysigt. Men jag har opererat mig under foten! En leverfläck...så jag vet inte hur bra fotbad är....

Igår var jag på mammagrupp, lite kul träffa andra som är hemma med sina bebisar, känner inte så många hemma-varande mammor.

Kram Jenny

2010-06-15 @ 08:40:20
URL: http://www.hemnorrboda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback