Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vafan

Jaha då har man nackspärr oxå. Eller inte riktig nackspärr men jävligt ONT i nacken. Vi har varit sjuka nu i några dagar. Igår skulle Nova sovit hos farmor men det blev inte av, jag skulle hem till Alex på fest men det blev inte av. Micke skulle ju vara hemma med Elliot men är han sjuk + har Nova hemma så funkar det inte riktigt. Får bli en annan gång. Elliot och Philip är nog de enda som är okej och tur är det. Philip var först ut att bli sjuk denna omgång. Jag har åkt på en förkylning med halsont, samma för Nova men Micke har nog åkt på något värre. Vi hade Kåvepenin hemma och de verkar redan ha bitit på honom. Måste varit BAD för han tar inte penicillin som en annan...

Idag är det Backa-karnevalen på Kirseberg och det vill vi ju inte missa. Ska inom mitt jobb och hälsa på oxå. Får ta mig samman. Fint väder är det oxå OCH nationaldagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback