Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Iväg

Idag ska jag in till mitt jobb, ordna med ännu mer papper osv. Får passa på när jag har lite egentid. Hade helst velat spara min egentid och ta ut den efter att bebis kommit men men ;-) Jag känner mig sjukt osocial när jag är gravid, ful och äcklig och vill verkligen inte ut in public och fika mm. Hallå jag är tjock och har ont liksom. Varje gång han rör sig skär det som knivar...Låt det snart vara över!

Jaja nog tjatat om det. Ska posta en tradera grej idag. De andra får vänta tills imorgon om de har betalat och om jag har tid då.

Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

förstår inte hur du kan tycka att du e ful & äcklig. det finns inget vackrare än när en kvinna är gravid. Jag gikc upp 25 kg med Magdalena men kände mig ändå vacker & kvinnlig=) Ta till vara på det nu istället, det e ju sista gången du får uppleva det...kram till dig

2010-03-04 @ 14:56:23
URL: http://jennysthl.blogg.se/
Postat av: Alex

Håller med Jenny, du är så söt gumman, och innan sommaren så lovar jag dig att du är lika smal då som du var innan =)



KRAM

2010-03-04 @ 15:18:06
URL: http://saschas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jenny: Jo på andra men INTE på mig. Jag vantrivs som gravid men det är tyvärr ngt man måste genomlida för att få ett barn. Det har varit så här hela denna grav, halva förra men inget första så det har liksom blivit värre o värre. Försöker njuta eftersom det är sista gången men det lyckas sällan. Tyvärr. Jag njuter mer sen av barnet när jag får min kropp tillbaka =) kram

2010-03-04 @ 15:21:31
Postat av: Anonym

Alex: haha ja innan nästa sommar möjligtvis. Kommer ta flera mån att gå ner dessa kilon---men klart det går. kram

2010-03-04 @ 15:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback