Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

målat & bad

Nova är i badet och jag har fått målat ramarna. Har en stor i trappan oxå som är i trä, orkar inte ta den nu.

Hemmagjorda köttbullar och stuvade makaroner till middag, mucho gott.

Bebis är inte alls lugn i magen så att sitta, ligga, stå eller gå är lika obekvämt. Såhär har det varit med de andra oxå men sista veckan, max de sista två veckorna. Jag har ju mer än 5 veckor kvar....Fast 5 veckor är INGENTING egentligen. Det kommer gå snabbt (tänk att jag skriver det) Sen kommer jag säkert sakna magen (om några år eller så) men då ska jag komma ihåg att det är inte bara mys för det gör ont oxå och är obekvämt ;-) Mitt vänstra revben är t ex bockat efter min första grav och nu känns det jättemkt när jag sitter ner. Det tar emot när jag kör bil t ex och måste sitta ganska upprätt. Jag föredrar att sitta upprätt ändå för annars protesterar lillen om möjligt ännu mer ;-)

Snart ska Nova upp ur badet och sen blir det väl att vi går och lägger oss ;-) Min sovmorgon imorgon så jag får titta på tv eller nån film så jag kan sova till iaf 8 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback