Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

paket

Nu har jag fått iväg ytterliggare 5 små paket med Novas kläder.

Nova var med på macken innan när jag postade men Philip stannade hemma. Han tycker det är spännande + att han hittat en bra film han ville se. Han har oxå spelat King Kong på xbox en del. Jag tycker det kan vara dags att han är hemma själv korta stunder nu när han är 7 år. Jag har gjort det några gånger innan och jag är borta max 15 min. Jag låser dörren och han får INTE öppna för någon! Det har jag gjort klart för honom. Han får heller inte gå ut. Sen så ringer jag alltid upp min mobil från hemtelen så kan han bara trycka grön lur 2 ggr så når han mig snabbt. Ibland har han ringt bara för att kolla om det går =) Hur gör ni andra? När är barn mogna att vara hemma själv korta stunder? (såklart individuellt...)

Hittade ett laxpaket i frysen =) Nu är det tinat så gissa vad jag och kidsen ska käka?! SÅÅ gott =)

Har ringt fritids (igen...jag är så virrig) och skulle bara höra så det var ok att Philip stannar där till 15 nu mars ut. Jag sa inte direkt att jag är sjukskriven men när jag sa det så var det ju inga problem. Nu på onsdag ska jag till ortopeden igen för ett slutbesök så då kommer han ju stanna längre. Nova får jag ta med mig, hmm ;-) Jag tar dock INTE med henne den 24 mars till till samtalet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback