Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

BF idag

Precis haft besök av Lotta och hennes föräldrar, trevligt =) Och tack för de fina kläderna!

En vecka idag sedan Elliot föddes, vad snabbt det går. BF idag men jag tror nog jag hade gått över tiden. Min kompis Angela har oxå BF idag och jag hoppas snart de har sin lilla flicka hos sig =)

Jag vägde oxå mig, 81 kg så -7 kg än så länge. Ingen vikthets men visst vill man ner. Bara dessa 7 kg känns otroligt skönt att bli av med, mycket blir lättare när man väger mindre.

Idag har svägerskan Jane namnsdag och igår stod det Philip i almanackan. Det firade vi med glass =)

Nu blir det lugnt ett tag sen middag och läxläsning mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback