Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

öf

Nu är det dags att ta lilleman med mig upp och lägga mig. Alla andra ligger redan och barnen där uppe sover forhoppningsvis. Jag och Nova tog en tur ner till Netto innan, snabbkaffet var slut ;-) Jag försöker verkligen komma ut och gå minst 30 min varje dag, kväll brukar det bli. Har tagit Nova med mig i vagnen nu de senaste gångerna. Hon har snällt suttit stilla dessutom =)

Var på ÖF idag med Elliot för första gången =) Micke gjorde en "kroppsdel" till tusenfotingen som slingrar sig där längs med taket. Har gjort på de andra barnen med så nu sitter de tillsammans alla tre =) Gjorde gipsavtryck oxå! 3 veckor blev prinsen idag, snabbt går det!

Bilder imorgon, nu orkar jag ej ;-)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback