Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Idag...

Öf i förmiddags med Nova och Elliot. Trött som ett as men vad gör man inte för sina små ;-) Blev lite bråk imorse när Philip inte ville göra som jag sa, borsta tänderna, klä på sig ytterkläder mm. Suck. Hatar att bråka, tjata, skrika mm. Ingen rolig start på dagen direkt. Sen hade vi glömt sätta in basen till Elliots bilstol i min bil vilket gav mig ytterliggare ett helvete iom att stolen inte går in någonstans i bilen då. Framme gick inte alls eftersom Novas stol sitter bakom, går ej att flytta bak sätet med. Han fick sitta VRÅLANDES bakom mig och jag fick sitta intryckt i framrutan. Tur det inte var så långt vi skulle. Kallt som fan idag oxå. Öf gick bra iaf. Slänga i sig fikan som vanligt eftersom Elliot var gnällig, ville inte sitta i mitt knä och inte i matstolen. Gahhh. Philip är på bio med församlingen just nu, ska hämtas kl 17.30. Skönt för honom att komma iväg lite. Precis varit lov och barnen har ju varit aningens uttråkade eftersom det är svårt att ge sig iväg på längre turer med alla tre ensam.

Imorgon jobbar Micke kväll, på onsdag jobbar jag kväll, på torsdag jobbar han kväll och på lördag jobbar jag kväll och sen morgon på söndag. Vilket liv. Låter inte så positiv idag men det är svårt när man är så in i helvetes trött alltid. La mig 19.30 igår och upp 3.30. Egentid, vad är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback