Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

ensam hemma...

...det händer typ aldrig. Jag är sjuk så Micke tar de små och åker till sin ena syster i Bunkeflo tillsammans med sin andra syster.

Jag ska bara ta det lugnt och sen hämta Philip kl 13.30 i skolan. Han ska åka till sin pappa runt 16. Jag lär röja lite här hemma iaf. Satan vad hemmet blir eftersatt när man blir sjuk, we need a housekeeper ;-) Ska trycka lite panodil så man orkar med dagen. Micke börjar jobba kl 18 ikväll så då har jag de små hemma.

Kommentarer
Postat av: Pilla

skönt m egentid! hoppas du fick vila.

kram o krya på dig

2010-10-08 @ 17:28:35
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: rebecca

Ja det var superskönt, hann städa hela huset OCH vila i 2 timmar! Jag är nästan ALDRIG själv och speciellt inte ensam hemma.Det behövs mer av det =) Kram

2010-10-09 @ 16:11:01
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback