Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sjuk

Det blir inget jobbade för mig imorgon. Jag har feber =( Mög. Jag hade sett fram emot att börja jobba lite mer = mer pengar. Men men bättre att vara hemma och vila när man har feber. Idag var jag hemma med Elliot på förmiddagen, vi tog en tur till Novalund eftersom han ändå inte ville sova där vid 10. Hämtade ut en libero box på Lindex och köpte även en mössa till Elliot. Var inom både H&M och KICKS för att leta efter en ögonskugga. Nova har tagit slut på min. Jag lägger inte 99, 200, 400 eller mer så jag får vänta. På H&M var det väldigt utplockat, bara blått och grönt kvar ;-) Say hi to the 80´s! Köpte sulor till Philips vinterkängor oxå.

Sen gick vi hem och la oss och sov på soffan och efter det hämtade vi Nova, Philip och hans klasskompis N. De lekte till 18 oxå kom Sanna och Alfie på besök =)

Nu sover Elliot i gungan. Han kommer inte till ro uppe i sängen trots att jag lagt en massa pocketböcker under frambenen för att höja huvudänden. Jag orkar inte springa upp var 5:e minut och sitta och buffa honom, inte när jag själv är kass. Nu får förkylningen snart ge sig tycker jag.

Packar tradera grejer. Ca 300 kr i vinst denna gången, alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback