Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Barsebäck

Idag var vi på Barsebäck och solade, Nova badade och vi byggde sandslott =) Sanna och Alfie var oxå med, jättekul =) Det gick överlag bra men såklart en del bråk mellan Nova och Philip. Det hör till och är vardag ;-) Vore EXTREMT konstigt om de inte bråkade på en hel timme typ haha. Ibland gör de inte det och man hinner tänka "jaha är de på väg att bli sjuka nu eller?" ;-)

Jag har bränt mig något (läs hela jävla ryggen och framsidan...Vore konstigt annars =) Ungarna har klarat sig, skönt! Elliot sov i vagne i en timme ungefär och sen lekte han fint. Rymde lite men annars gick det bra. Han t o m låter mig sitta här nu. Ibland går det inte alls. De andra barnen (mest Philip) tycker han är så himla rolig nu och jag håller med. Han "pratar" mycket och gör roliga gester. Härmar och vill göra som sina syskon. Nova är ju van vid honom på heltid men jag tror att Philip ser att det händer något nytt för varje gång han kommer hit. Han är ju varannan vecka hos sin pappa sedan juni för er som missat det =)

Imorgon får vi se vad vi hittar på. Allt beror ju på vädret. Hoppas hoppas det blir fint! Vi kanske besöker någon lekplats i Malmö. Den vid Stadsbiblioteket gillar jag (Sagolekplatsen)

Nova har inte sovit middag idag =) Två kvällar nu har hon somnat vis 22.30-23. LITE sent! Ikväll är det kl 20 som gäller för både henne och Elliot. Sen har jag lovat Philip lite myskväll eftersom det inte gick igår. Han satt in i det längsta och väntade på att hon skulle somna haha. Jag med.

Var hos sis och Jocke igår och firade honom. Mycket trevligt med gott grillat som vanligt =) Gick helt okej med alla barnen. Philip leker jättebra med Jockes systerson som är ett år yngre. Synd det är så långt att köra. En timme.

Nu är Elli trött och gnällig lillkillen ♥ Då springer han runt och slår sig hela tiden. Ska leka lite med honom.

Kommentarer
Postat av: Unni

Vad roligt för Amelie! 28/12 är det beräknat här. :)

2011-08-01 @ 22:48:41
URL: http://dunsa.blogspot,com
Postat av: veronica

Kul att springa på dig idag ;) har du FB??

2011-08-03 @ 19:45:23
Postat av: Rebecca

Veronica: Ja detsamma =) Nej jag har inte det. Jag är medlem på familjeliv om du brukar vara där inne. Kram

2011-08-05 @ 07:23:16
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback