Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ätit

Nu badar Elliot och Nova borstar mitt hår ;) Philip och Nova bråkade så mycket vid datorn så jag fick sära på dem. I vanlig ordning då mao.

Dagis ringde kl 8 och sa att Elli hade 38 graders feber. Suck. Micke var hemma med Nova så han fick köra och hämta. Jag lämnade honom 6.20 ca och Philip vid halv sju. Lite stressigt att hinna. Inatt har jag sovit med alla utom Elli inne på Philips rum. Den kommande natten kommer jag nog ha alla 3 inne i vårt rum. Vi måste dela på oss annars får ingen sova...

Fläskfilé, pommes, broccoli och vitlöksbröd blev det till middag idag :)

Handlade lite julklappar på Ica maxi på min rast idag. Det gäller att vara effektiv ;) Jobbar ju 7-15.30 imorgon och efter det varken orkar eller hinner jag. Bara småsaker kvar och en del blev klart idag. Funderar på bingo lotto imorgon. Uppesittarkväll. Eller så blir det bara som vanligt. Dvs lägga barn vid 19.30-20.00 sen lägga sig själv 20.15 haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback