Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kärleken till sina barn

Den är den absolut största. Helt klart och det kan nog de flesta föräldrar skriva under på. Hoppas jag. Jag har så svårt att förstå hur man kan skada ett barn, sitt eget eller någon annans. Även om man är ett barn.

Efter jag läst om lille Texas och andra hemskheter igår kväll hade jag jättesvårt att somna. Sen när jag gång på gång antingen blev väckt av Elliot eller min egen hosta tänkte jag på det igen. Man blir så himla ledsen att världen är så sjukt grym  Jag hade aldrig klarat av att fortsätta leva efter en sådan sak. Jag vet att man skulle förväntats vara stark för sina andra barn men jag hade totalt gått under och aldrig mer känt att livet var värt att leva. Jag har svårt att tro att tiden läker några sådana sår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback