Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Uppe

Elli och jag är sjukt hostiga. Mest Elli. Hade gärna tagit hans hosta istället. Lite trött är man men inte så som jag brukar när man bara sovit 5 timmar. Men vid hosta är det lika bra att gå upp. Nu hör jag Nova där uppe oxå tror jag.

Hoppas på en middagslur sen men jag vet inte om det hinns med. Måste handla både mat och klappar till julklapsspelet. Sen tvätthögen, vad fort den växer!

Börjar 15 idag. Till 23 som vanligt. Jisses vad det blåste igår när vi jobbade. Min medarbetare för kvällen var M, hon är trevlig liksom de flesta att jobba med :) Ikväll får vi se med vem och var jag jobbar. Inte samma (det bästa enligt mig) schema som igår fick jag berättat för mig. Vi var inne sent, 22.50 ca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback