Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Detta är egentid

Att sitta här vid datorn med lite kaffe, surfa runt och bara vara. Jag har givetvis städat och röjt, ordnat flaskor inför natten, diskat och lagt in tvätt först + slängt sopor. Sånt som man "måste" göra ;-) Micke jobbar extra, de små sover och Philip sitter bredvid med den bärbara datorn. Båda datorerna lika sega. Men man ska ju vara glad för det lilla eller hur?

Idag blev jag utskälld av en sur gubbe. Jo jag blev både kallad fubbick och idiot minsann ;-) Vad gjorde jag då för att förtjäna detta? Jag körde på fel sida av en refug när jag skulle svänga in på en liten gata. Mmm big deal liksom ;-) Det är ju inte så att jag hade hela situationen under kontroll och såg att gatan var tom. Nej inte alls...Han tog regnr på jobbebilen och allt. Ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback