Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Tand nr 1 =)

Ja då var det lördag igen då. En jobbelördag. Börjar kl 15 idag. Blir 7 dgr i streck på jobb denna veckan. Jo, fortfarande morgon ser jag nu när jag tittar på klockan. Jaha. Micke jobade igårkväll så jag har haft Elliot inatt (och Nova en stund ju) La mig dock inte tidigt eftersom sis kom hit och vi färgade, slingade och klippte hår =) Från 19-23 typ (!) Nova var vaken till 21 ca men Elliot somnade 19 som vanligt.

Första tanden för Elliot började komma upp i onsdags =) Det var på tiden. Ja än är den ju inte uppe men idag känner man iaf att det är ngt hårt där. Philip var 9 mån och Nova 12 mån med sina första tänder.

Nej, lite mer kaffe. Måste hålla mig vaken till Micke vaknar, då ska jag VILA =) Imorgon ska Nova på Disney On Ice med farmor =) Som hon längtat!


Kommentarer
Postat av: Pilla

haha ja det var på tiden! :) Adam har ju redan fått två stycken... det var likadant med Eddie. Den första kom innan han fyllt 6 månader och sen kom alla på en gång därefter typ... Jobbigt på nätterna så jag kanske hade hoppats att de fått tänder senare eller åtminstone med längre tid mellan :)

kram

2011-02-21 @ 09:44:08
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Pilla: Här har det varit tvärtom. Philip var tidigast med sina 9 mån, Nova senast vid 12 mån oxå Elliot nu vid nästan 10 månader ;-) Nätterna här har alltid varit crap haha. Han somnar kl 19 och brukar sen vakna vid 22 redan och äta sen en gång till vid 3. Morgon blir det ju tidigt vid 4.30. Men han sover i egen säng fram till småtimmarna, det har ingen av de andra gjort. Nova sover ju inte själv än. Ungar ;-) kram

2011-02-21 @ 15:26:56
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jättestort tack gumman!!! Hoppas allt är bra med er! Kram <3

2011-02-22 @ 18:19:47
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Robban

Oj som han växer!!!

Jag skickade lite bilder och en film

ifrån julas till din g-mail...

Om du nu har tid att titta där..... ;)

2011-02-23 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback