Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

öf

Nu är alla barnen hemma igen. Bara Philip som varit iväg idag. Jag och Nova var på öf innan idag medans Micke var hemma med Elliot. Jag tror det är rätt okej att jag är ensam hemma med dom nu. Känns okej iaf. Alltså, jag hade ju hellre legat och vilat men jag visste ju innan OP att det skulle vara såhär. Annars hade jag ju fått ha detta i 40 års present istället ;-) Micke gör en äpplekaka vi ska ha sen. Sanna och Alfie kommer hit på middag senare. Imorgon ska Micke röntga ryggen, han har haft problem länge. Nåt ischias liknande men även svanskotan som klyddar. Hoppas de hittar något så han kan få hjälp. Om en vecka är det dags för återbesök och stygntagning. Imorgon har det redan gått en vecka sedan OP. Det känns fortfarande bra =) Blåmärkena börjar försvinna så sakta. Tar ju tid. Svullen är jag inte heller speciellt. Igår var jag utan kardborre gördeln en stund på kvällen, duschade och sen sover jag ju utan den. Rätt skönt att ha den av samtidigt som det känns konstigt. Som om jag inte kan hålla kroppen uppe utan den. Skum känsla. En sak är säker, läkaren har spänt åt mina magmuskler riktigt ordentligt men det var det vi kom överens om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback