Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

vaccinationsdags

Idag slutade jag kl 14 och Philip har kompisen I med sig hem. De leker riktigt bra = inga bråk och skrik. Micke drog nyss till gymmet och jag ska skala potatis när Elliot vaknat. Han sover i soffan så jag vill inte börja med det nu ifall han vaknar och trillar ner. Snabb kille! BVC besök idag kl 11 med 1 års vaccination. Stora killen växer så det knakar: 11.180 gram och 78.5 cm. En ökning med nästan 800 gram och 2,5 cm på 2 månader. Sprutorna hade gått bra, klart lite ledsen och så. Jag skulle velat vara med men men. Har ju sett det förr.

Börjar bli kass, känner att halsen börjar strula. Typiskt att bli sjuk inför en stor operation. Inte så bra. Nova är oxå kass, skrikit och gråtit och hostat hela natten. Nu kommer säkert Elliot bli lite kass oxå iom vaccinationen. Han har även hosta sedan innan.

Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

Haha, han väger nästan lika mkt som Amanda som e 2 ½. hon e 98 lång typ o väger ca 13. ska till bvc på fredag så vi får se.



kram

2011-05-04 @ 18:31:12
Postat av: Evelina

stora killen!! men gumman du måste ju hinna bli frisk till 10e.. massa vitlök & vatten och c-vitaminer nu! kram

2011-05-05 @ 17:45:30
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback