Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Dagen so far...

... har gått rätt bra. Jag väntade mig en skitdag eftersom 1 sovit dåligt, 2 blir väckt 5.30 och 3 måste stanna inne med 3 barn pga kräksjukan....Yeah, kul. Men det har varit ok. Jag tog Elliot och Philip med på promenad till Ica vid 16 och Nova sov 13-18 typ. Måtte hon somna ikväll ändå. Lär hålla Elliot uppe till minst kl 20 om han orkar så får Micke sova lite längre imorgon bitti iaf och jag kanske lite mer ostört inatt. Ja hoppas kan man ju :)

Philip åkte vid 17.30 tiden och då hade hans lillebror kräkt ner hela bilen! Det går verkligen något nu. Än känner jag inget men mer säger jag inte ;)

Micke drog till jobb 18.30. Han började känna sig kass, typ feber. Hoppas det försvinner igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback