Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kväll

Nu är Philip hemma från kalaset igen. Jag körde honom och klasskompisen dit till kl 18 så körde de hem Philip vid kl 20 :) Elliot var trött vid 19.30 som vanligt så det hade varit svårt att hålla honom uppe. Sen är man själv van vid en läggningstid ;)

Nova somnade nyss efter mkt protester och trots. Testar mina nerver till max speciellt om kvällarna. Kastar kuddar, slår till mig, skriker. Allt för att få en reaktion. Blä. Vill ju ha luuuugnt. Hoppas Jon snart växer ur denna period.

Nej nu mera wordfeud!!


Kommentarer
Postat av: Ramona

Men lägg till mig på wordfeud =) Juiyss heter jag där .. Usch Savannah är inne i samma tråk period ... Hur är allt annars med er ? kramar

2011-10-02 @ 11:27:25
URL: http://metrobloggen.se/Juicys

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback