Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Måndags update

Nu badar lilleman och jag passar på att skriva några rader. Var på gymmet innan idag och Nova var med mig så mötte vi Philip utanför miniorerna vid 16. ÖF imorse med Nova och Elliot. Varit ledig idag och Micke med men han var iväg på sjukmassage typ för sin arm. Imorse innan ÖF hanns städning och tvätt med. Känner lite lätt huvudvärk nu. Blir en tidig kväll. Läxor är gjorda men ska repetera lite läsning senare. Upp 5.30 imorgon för det är lämna på fritids kl 6.15 sen jobb 7-14 bara så det är lugnt. Imorse ringde klockan vid 7 och jag undrade vem som ringde!! Ställde den om ifall att barnen MOT förmodan inte skulle väcka oss vid 6, vilket de typ alltid gör. Inte idag då :) Lite halvkass natt då både Nova och Elliot härjat, förkylningstider...Själv känt mig kass i helgen men bättre nu. Skönt för man har ju varken lust, tid, ork eller råd till det. Stort grattis till sophie med familj som fick sitt 7:e underverk igår!!

Kommentarer
Postat av: katharina

vilket gym tränar du på som man får ha med sig barn på? är det i kävlinge?

2011-09-13 @ 07:51:45
URL: http://kathhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback