Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Sova är...

... underskattat!! Och det kan nog alla med småbarn underteckna. Okej inte alla, jag vet att ni med 12 timmar per natt sovande barn finns där ute ;) men nu är det iaf dags för mig att sova. Något senare än vanligt men så ringer inte klockan vid 5.15 imorgon utan Elliot kl 7 tidigast har jag bestämt ;) Varför han väckt oss om nätterna nu hela veckan fick vi svar på igår. TRE tänder på G på samma gång! Stackare. De två ensamma där nere i mitten får sällskap av en på höger sida haha och sen är det två stora tänder på väg där uppe men det ser inte ut att vara hörntänderna (han har 4 uppe än så länge) utan kindtänder. Aj stackaren! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

hahaha...japp mina barn sover 12 timmar utan att vakna:-) men jag vet att sömn är väldigt underskattat. märker jag när dem är sjuka...

kram

2011-10-10 @ 21:20:26
URL: http://jennysthl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback